salam untuk rakan2 budiman,

Dari Abu Hurairah r.a meriwayatkan bahawa Rasulullah SAW bersabda: Seorang mukmin selepas kematiannya akan terus mendapat ganjaran daripada amal kebaikannya iaitu melalui ilmu yang dipelajari lalu diajarkan kepada orang lain dan terus disebarkannya. Anak-anak yang soleh yang ditinggalkan. Al-Quran yang diwariskan atau masjid-masjid yang dibinanya atau rumah-rumah musafir diperjalanan yang didirikannya atau anak-anak sungai yang dialirinya atau sedekah yang dikeluarkan daripada hartanya ketika sihat dan hidupnya yang berterusan selepas kematiannya. (HR Ibnu Majah)

Terima kasih di atas sokongan kepada pihak kami yg masih mentah ini.

Selamat menjamu mata....


Sunday, February 20, 2011

Apa yang saya dan family makan

Salam,
hr ni saya nak share ngan anda semua tentang apa produk SHAKLEE yang saya, suami dan anak2 saya makan..

Untuk saya...

Haa..yang ni la saya amallkan..Tapi, xde la dlm sehari saya makan semua dan makan sekaligus..Yang memang hari2 wajib makan adalah supplement yang dicadangkan untuk breastfeeding, iaitu VITALEA, VITAMIN C, B-COMPLEX dan ALFALFA. Yang lain tu selang2, ikut keperluan..Ostematrix tu baru jugakla saya makan. Yang paling terbaru, NUTRIFERON tu..Tapi, semua boleh tahan dlm 4 bulan jgkla..Memang berbaloi ngan sangat puas hati.

Husband saya pun saya suruh makan VITAMIN C tu, VITELEA (sbb xmakan sayur) ngan VITAMIN E..(Gmbr VIT. E lupe plak nk snap, gmbr ALFALFA pn lupe jugak)..

Untuk anak saya yg twin tu plak, dieorg amik...

Tetibe terselit Scott Emulsion..Hah yg tu memang anak saya makan dr kecik..sebab dulu2 xkenal lg ngan SHAKLEE..So, skrg saya continue je bg mkn tu..sbb dieorg pn suke..Banyak? Sama cam saya, bukan semua tu saya bg makan hari2..cuma saya akan make sure VITAMIN C sahaja yg akan dimakan setiap hari..SHAKLEE punya VIT.C ni mmg very original,xmanis lgsg..mmg first time dulu anak saya xnak mkn..Tapi, lama2 tu dieorg dh leh accept.

Cuma skrg sy dlm proses pujuk dioerg suruh mkn OMEGAGUARD, sebab bagus untuk pertumbuhan dan perkembangan otak anak2..ESP tu saya pun minum jugak..Hari2 mesti minum..campur ngan horlick atau milo..MEALSHAKE ngan ESP tu, saya akan campurkan dlm botol susu anak saya..1x sehari, tu je..

So, bagaimana dengan anda? Berminat untuk mencuba? Dapatkan TRIAL PACK anda sekarang juga. Hubungi saya, Lieya 019-3160078.

No comments:

Post a Comment