salam untuk rakan2 budiman,

Dari Abu Hurairah r.a meriwayatkan bahawa Rasulullah SAW bersabda: Seorang mukmin selepas kematiannya akan terus mendapat ganjaran daripada amal kebaikannya iaitu melalui ilmu yang dipelajari lalu diajarkan kepada orang lain dan terus disebarkannya. Anak-anak yang soleh yang ditinggalkan. Al-Quran yang diwariskan atau masjid-masjid yang dibinanya atau rumah-rumah musafir diperjalanan yang didirikannya atau anak-anak sungai yang dialirinya atau sedekah yang dikeluarkan daripada hartanya ketika sihat dan hidupnya yang berterusan selepas kematiannya. (HR Ibnu Majah)

Terima kasih di atas sokongan kepada pihak kami yg masih mentah ini.

Selamat menjamu mata....


Wednesday, February 2, 2011

Jom Try Ostematrix

Salam,
Dalam minggu nie saya berkursus,student tgh semester break..so we all plak de kursus..so, saya agak busy n kelam kabut menguruskan anak2 kt rumah..bile malam je dah terlentang zzzz....xboleh tahan. Hari ni saya gagahkan jugak bangun di tengah2 malam ni untuk update blog nie..bak kata kak N, kene cari masa jugak sebusy mana pun kite..Saya try kak ehh..

So, minggu nie saya berkursus, sempatla jugak saya curik2 masa untuk buat sesi perahan..pkl 10pagi (time minum nie..) n kol 2ptg, sblm masuk balik course kol 2.30pm..sib baik lps try mkn ostematrix last week, my susu is increased dengan cepat..biasanya saya susukan Malique, then the other side of breast saya pump.just dpt plg byk pn dlm 2oz..sekarang ni dh leh dpt dlm 3-4oz utk 1 side je..Alhamdulillah..And sekarang my B is always feel like heavy je..cm susu sentiasa ada jer..So, saya nk maintainla mkn ostematrix nie..selain SET B yang saya amalkan selama ni + ESP..

Sebelum ni, susu agak drop jugakla semenjak stay kt hospital hari tu..Maybe sebab dah lama x buat sesi perahan, production jadi slow kot..Sebab production is depend on demand..Lagi kerap sesi perahan n direct feeding, lagi banyak susu yang terhasil..Ada kawan saya sorang tu dah tersilap. Dia ingatkan kalo selalu sangat perah nanti, susu cepat habis..Oh noo..kawanku..bukan macam tu tau..Dulu saya pun 'buta' bab2 nie..tapi melalui pembacaan, saya dapat banyak sgt info..

So,membaca is sebagai satu cara untuk saya mereleasekan tension sewaktu zaman2 awal nk start buat stok dulu. Indirectly, banyak bende saya dah tau, dah cuba buat n dah amalkan until now, semata2 to become a successfull mother in breastfeeding. Honestly, dulu saya xrajin macam ni tau..Sekarang memang totally different. Alhamdulillah sangat2. Selagi saya terdaya, saya akan teruskan perjuangan saya. Amin.

Berminat untuk mencuba SET B dan Ostematrix atau lain-lain set dari kami? Hubungi saya di 019-3160078 sekarang juga untuk mendapatkan hadiah menarik dari kami dengan setiap pembelian mana-mana set.

No comments:

Post a Comment