salam untuk rakan2 budiman,

Dari Abu Hurairah r.a meriwayatkan bahawa Rasulullah SAW bersabda: Seorang mukmin selepas kematiannya akan terus mendapat ganjaran daripada amal kebaikannya iaitu melalui ilmu yang dipelajari lalu diajarkan kepada orang lain dan terus disebarkannya. Anak-anak yang soleh yang ditinggalkan. Al-Quran yang diwariskan atau masjid-masjid yang dibinanya atau rumah-rumah musafir diperjalanan yang didirikannya atau anak-anak sungai yang dialirinya atau sedekah yang dikeluarkan daripada hartanya ketika sihat dan hidupnya yang berterusan selepas kematiannya. (HR Ibnu Majah)

Terima kasih di atas sokongan kepada pihak kami yg masih mentah ini.

Selamat menjamu mata....


Saturday, November 30, 2013

Set Sesuai Untuk Kanak-kanak

l


Ini memang berita baik untuk ibu bapa yang sedang mencari MAKANAN TAMBAHAN untuk anak-anak.  Produk Shaklee yang terlebih laris ini dapat membantu anak yang sering mengalami DEMAM, SELESEMA, BATUK, SEMBELIT, ASMA, EKZEMA, SUSAH MAKAN dan LESU kembali sihat. Fikirkan tentang kesihatan mereka! 
 
SHAKLEE MEALSHAKES : 

✔ Multivitamin dan serat mengandungi 19 vitamin utama.
✔ Mineral tambahan kaya dengan sumber KALSIUM dan
PROTEIN yg sesuai dengan keperluan tumbesaran kanak-kanak.
✔ Pilihan protein soya terbaik anda.

SHAKLEE OMEGA GUARD : 

✔ Mengandungi minyak ikan.
✔ Satu hidangan Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak Omega 3 termasuk DHA dan EPA.
✔ DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan,
menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata.
✔ Imuniti badan.
✔ Meningkatkan daya tumpuan dalam pembelajaran.
✔ Sistem peredaran darah yang teratur. 
Berminat? Ingin mendapatkan maklumat lanjut? Hubungi saya ataupun sms/whatsapp saya di 019 3160078 sekarang juga untuk mendapatkan harga yang istimewa.

  



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  



** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 
 

No comments:

Post a Comment